środa, 26 listopada 2014

Niebiezpiecznie Wesoła Sylwia...

Witajcie kochani!

Mam na imię Sylwia. Jestem młodą, tajemniczą dziewczyną, która nie będzie zdradzała wszystkiego o sobie. Nazwa mojego bloga idealnie oddaje to, jaka jestem. Wesoła, szalona czasem niebezpiecznie wesoła. Uwielbiam przebywać z ludźmi, wiem, że może to trochę dziwnie zabrzmiało. Jedną z rzeczy za którymi nie przepadam to samotność, chociaż sama czasem jej potrzebuje jak wszyscy ludzie. To nie jest mój pierwszy blog. Poprzedniego prowadziłam z kuzynką. Na tym blogu będę pokazywała pomysły DIY, ale też czasami przepisy kulinarne. Posty będą pojawiały się regularnie co czwartek około godziny 18:00. Czekajcie do jutra.




2 komentarze:

  1. Dobry start :) Pamiętam swoje początki. Trudno było, a dzisiaj już 30.000 przeszło. Dasz radę

    OdpowiedzUsuń